Opgelost door Hollandsnieuwe: ongeldige simkaart in combinatie met iPhone 4

Marco146

Ik heb sinds kort een sim only abonnement bij Hollandsnieuwe en nu geeft mijn iPhone 4 de melding 'ongeldige simkaart'. De simkaart werkt echter wel in een ander oud toestel. Bij de Belcompany werd gezegd dat het dus aan mijn toestel ligt (de iPhone 4). Echter: andere simkaarten (bv.van T-Mobile en Simpel) werken wel gewoon in deze telefoon. Dus toestel is volgens mij niks mis mee.
Nieuwe simkaart besteld: zelfde resultaat.
Hoe kan ik nu mijn toch van het abonnement gebruik maken in combinatie met m'n iPhone 4?

Ik wil mijn huidige toestel (iPhone 4) gebruiken in combinatie met m'n bij Hollandsnieuwe afgesloten sim only- abonnement

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe
    Marco146
    Het klopt dat mijn klacht is opgelost, maar jammergenoeg heeft Hollandsnieuwe daar niet aan bijgedragen.
    Ik heb uiteindelijk een nieuw toestel moeten kopen, iets dat je natuurlijk niet wilt als je een sim-only abonnement afsluit.
    mvg
    Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Zoals zojuist telefonisch afgesproken heb ik u een e-mail gestuurd.

Mvg,

Marleen
    hollandsnieuwe
    alsnog opgelost

Marco146

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?