Opgelost door Hollandsnieuwe: ongeldige simkaart in combinatie met iPhone 4

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116334
Gebruiker
Marco146
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds kort een sim only abonnement bij Hollandsnieuwe en nu geeft mijn iPhone 4 de melding 'ongeldige simkaart'. De simkaart werkt echter wel in een ander oud toestel. Bij de Belcompany werd gezegd dat het dus aan mijn toestel ligt (de iPhone 4). Echter: andere simkaarten (bv.van T-Mobile en Simpel) werken wel gewoon in deze telefoon. Dus toestel is volgens mij niks mis mee.
Nieuwe simkaart besteld: zelfde resultaat.
Hoe kan ik nu mijn toch van het abonnement gebruik maken in combinatie met m'n iPhone 4?

De oplossing

Ik wil mijn huidige toestel (iPhone 4) gebruiken in combinatie met m'n bij Hollandsnieuwe afgesloten sim only- abonnement

4 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Marco146
    Datum
    Het klopt dat mijn klacht is opgelost, maar jammergenoeg heeft Hollandsnieuwe daar niet aan bijgedragen.
    Ik heb uiteindelijk een nieuw toestel moeten kopen, iets dat je natuurlijk niet wilt als je een sim-only abonnement afsluit.
    mvg
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Zoals zojuist telefonisch afgesproken heb ik u een e-mail gestuurd.


    Mvg,

    Marleen
    hollandsnieuwe
  4. Auteur
    Marco146
    Datum
    alsnog opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco146
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen