Klacht Hollandsnieuwe: Ongevraagd betalen voor sms dienst

Klachtnummer
# 181925
Gebruiker
Ester Spaan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn 13 jarige zoon is zo ontzettend blij met z'n iPhone 5.
Bij Hollandsnieuwe een Sim Only 1000 abonnement aangeschaft.
Al een paar keer komt mijn zoon (bijna huilend) melden dat alle tegoed al verbruikt is! En dit gebeurt binnen een paar dagen na het ingaan van de "nieuwe maand".
Heb nu ontdekt dat Mobbyo Content Premium sms diensten levert voor €3 per sms.
Soms wel 7 sms jes p/w. (U begrijpt dat het abonnement dat snel verbruikt is!!!)
Ik wil dat u per direct deze dienst (7778) stopt.
En ik wil dat u mij alle onterechte betaalde sms diensten terugbetaald.
Telefoonnummer zoon: 06-37324379
Terugbetalen op gironr NL17INGB0005632989 tnv E. Spaan.
Alvast bedankt.

De oplossing

Sms dienst blokkeren, en terugbetaling onterechte betalingen

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Ester,

    Bedankt voor uw bericht. Excuses voor onze latere reactie.

    Ik zie dat betaalde sms-diensten inmiddels zijn geblokkeerd bij ons in het systeem en dat u contact heeft gehad met mijn collega met betrekking tot het tegoed.

    Kan ik momenteel nog iets voor u betekenen?


    Groeten,

    Marleen
    hollandsnieuwe