Klacht Hollandsnieuwe: Ongevraagde Premium sms diensten

BK

De afgelopen maanden heb ik een kostenpost 'premium sms' op mijn rekening staan. Behalve het versturen van normale sms'jes naar vrienden en familie maak ik verder geen enkel gebruik van de sms diensten van Hollandsnieuwe. Ik heb al meerdere malen contact gehad met Hollandsnieuwe, maar kom iedere keer niets verder. Ik wil dat ze premium sms diensten op mijn account uitzetten en blijkbaar heeft dit geen prioriteit aangezien ze hier goed aan verdienen. Ik heb zelf geen enkel idee waar de kosten vandaan komen. Ik ben niet onder de indruk en had beter moeten weten voordat ik het contract had verlengd. Als een aanbod te goed lijkt is daar vaak een reden voor, blijf weg van Hollandsnieuwe.

Ik mag van dit bedrijf verwachten dat ze een fatsoenlijke klantenservice hebben. De klantenservice is vaak niet te bereiken. Het wordt tijd dat ze eens aan haar klanten denken en eens zelf contact opnemen als ze inzien dat er toch echt een probleem is.

Hollandsnieuwe
    Beste meneer Kuipers,

Dank voor het indienen van uw melding.

Vervelend om te lezen dat er geen gehoor aan uw vraag is gegeven. Zojuist hebben wij de blokkade geactiveerd.

Wij konden echter in de afgelopen maand periode geen betaalde sms berichten inzien.

Indien wenselijk kunnen wij nog even telefonisch contact met elkaar opnemen. Voor het beoordelen van de onterechte kosten.

hollandsnieuwe
    BK
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn administratie bekeken en heb toch wel degelijk premium sms diensten op mijn factuur staan. Ik kom met de volgende posten;

Factuur 7 mei €5.10
    Factuur 7 maart €7.65
    Factuur 7 februarie € 2.04

Indien u deze kosten niet structureel kunt onderbouwen, verwacht ik dat u alle kosten mbt premium sms diensten uit het verleden aan mij retourneerd.

Hoogachtend,

Bob Kuipers
    Hollandsnieuwe
    Beste meneer Kuipers,

Als mobiele provider vergoeden wij geen premium sms-diensten, omdat de klant altijd verantwoordelijk is voor het aanmelden op de betaalde diensten.

Indien u de diensten wilt inzien/ afmelden dan kunt u dit via deze link doen: www.payinfo.nl

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?