Klacht Hollandsnieuwe: Ongevraagde Premium sms diensten

Klachtnummer
# 170946
Gebruiker
BK
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De afgelopen maanden heb ik een kostenpost 'premium sms' op mijn rekening staan. Behalve het versturen van normale sms'jes naar vrienden en familie maak ik verder geen enkel gebruik van de sms diensten van Hollandsnieuwe. Ik heb al meerdere malen contact gehad met Hollandsnieuwe, maar kom iedere keer niets verder. Ik wil dat ze premium sms diensten op mijn account uitzetten en blijkbaar heeft dit geen prioriteit aangezien ze hier goed aan verdienen. Ik heb zelf geen enkel idee waar de kosten vandaan komen. Ik ben niet onder de indruk en had beter moeten weten voordat ik het contract had verlengd. Als een aanbod te goed lijkt is daar vaak een reden voor, blijf weg van Hollandsnieuwe.

De oplossing

Ik mag van dit bedrijf verwachten dat ze een fatsoenlijke klantenservice hebben. De klantenservice is vaak niet te bereiken. Het wordt tijd dat ze eens aan haar klanten denken en eens zelf contact opnemen als ze inzien dat er toch echt een probleem is.

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Kuipers,

    Dank voor het indienen van uw melding.

    Vervelend om te lezen dat er geen gehoor aan uw vraag is gegeven. Zojuist hebben wij de blokkade geactiveerd.

    Wij konden echter in de afgelopen maand periode geen betaalde sms berichten inzien.

    Indien wenselijk kunnen wij nog even telefonisch contact met elkaar opnemen. Voor het beoordelen van de onterechte kosten.

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    BK
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn administratie bekeken en heb toch wel degelijk premium sms diensten op mijn factuur staan. Ik kom met de volgende posten;

    Factuur 7 mei €5.10
    Factuur 7 maart €7.65
    Factuur 7 februarie € 2.04

    Indien u deze kosten niet structureel kunt onderbouwen, verwacht ik dat u alle kosten mbt premium sms diensten uit het verleden aan mij retourneerd.

    Hoogachtend,

    Bob Kuipers
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Kuipers,

    Als mobiele provider vergoeden wij geen premium sms-diensten, omdat de klant altijd verantwoordelijk is voor het aanmelden op de betaalde diensten.

    Indien u de diensten wilt inzien/ afmelden dan kunt u dit via deze link doen: www.payinfo.nl

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen