Opgelost door Hollandsnieuwe: ongewilde smsjes 4239 beltegoed dezelfde dag nog op

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143562
Gebruiker
TH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

November en December heeft de ongevraagde smsdienst 4239 steeds mijn beltegoed opgemaakt en na opwaarderen was het er weer met 1 dag af.
Ik heb dat nummer in mijn telefoon geblokkeerd maar dat helpt niet.
Gebeld naar Hollandsnieuwe, na een keuzemenu bijna een uur gewacht en toen ik net iemand sprak werd de verbinding verbroken en denk maar niet dat ze mij terug belden.
Weer ruim 3 kwartier in de wacht en ik hoop nu dat ze die dienst hebben geblokkeerd.
Mijn geld ben ik kwijt en moet wachten of het er weer af gaat als mijn nieuwe beltegoed er weer op staat. Ik zet er even niets meer op en dat houd in dat ik niet kan bellen.

De oplossing

geld terug en stoppen met die flauwekul.

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Hogendoorn-Serné,

    Bedankt voor uw melding.

    Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te bereiken. Jammer genoeg kreeg ik geen gehoor. Ik had u namelijk graag te woord willen staan.

    Uiteraard heb ik u het e.e.a. per e-mail bevestigd. Mocht u daarover nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag,

    Met vriendelijke groet,

    Amal

    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    TH
    Datum
    IK HEB EEN FINANCIELE VERGOEDING GEKREGEN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen