Opgelost door Hollandsnieuwe: Ontbinding abonnement wegens niet nakomen diensten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144971
Gebruiker
Marga
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb in september 2015 mijn abonnement verlengt bij Hollands Nieuwe omdat ik met premium sms mijn tegoed kan opwaarderen in een spel. Daardoor kan ik items kopen om verder te komen. Maar ik kan al 3 maanden geen premium sms versturen, en heb daar bijna dagelijks contact via email contact met Hollands Nieuwe, heb foto's gestuurd van het mislukken van de de dienst. Via Belcompany ook contact gehad maar tot op heden geen resultaat. Heb gevraagd om ontbinding van het contract maar nu laten ze niks meer van zich horen alleen dat ze vragen of het smsen al lukt! Ik betaal elke maand € 8.00 maar kan er niks mee.

De oplossing

Ontbinding contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marga
    Datum
    Mijn abonnement is ontbonden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen