Opgelost door Hollandsnieuwe: Onterecht tegoed ‘verdwenen’

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 643932
Gebruiker
Loesjeg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Begin van deze periode (11/01) was mijn tegoed niet bijgeschreven. Dit werd gelukkig snel opgelost en door een medewerker alsnog bijgeschreven.
22-01 kreeg ik een sms dat mij tegoed op zou zijn. Ik heb een abonnement van 10000mb en had 2100 verbruikt. 23-01 heb ik gebeld naar hollandsnieuwe om mijn probleem te melden. Ik kreeg te horen dat zij pas na 48 uur mijn gegevens in kunnen zien dus werd mij gevraagd om 25-01 opnieuw te bellen.
Dit heb ik gedaan maar opnieuw werd mij verteld dat zij mijn gegevens niet in konden zien. Nu zou het pas kunnen 48 uur nadat ik mijn telefoon opnieuw opgestart had. Na 2 uur zou ik wel zelf mijn gegevens kunnen zien en dan werd mij verteld dat ze me verder konden helpen aan de hand van de gegevens die ik in kan zien.
Toen ik later op de dag opnieuw belde (nadat mijn gegevens geüpdatet waren) werd me verteld dat ze pas als hun de gegevens in konden zien. En eigenlijk pas eind van de periode als ik de fractuur had ontvangen ze iets met mijn gegevens kunnen doen.

Ik zit nu dus tot eind van deze periode zonder tegoed of moet zelf bij gaan betalen terwijl ik nog lang niet heb verbruikt waar ik voor betaal.

Gewenste oplossing

Het resterende tegoed terugzetten, en een tegemoetkoming voor de dagen die ik nu zonder tegoed zit
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste G.A. Zwijnenburg,

    Wat vervelend om te vernemen dat uw tegoed niet automatisch was bijgeschreven.
    Door een technische storing is er iets niet goed verlopen met het aanvullen van uw maandelijkse bundel.

    Ik heb u een mail gestuurd met meer informatie. U kunt op deze mail reageren.


    Met vriendelijke groet,

    Jerome
    hollandsnieuwe

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen