Opgelost door Hollandsnieuwe: Onterecht tegoed ‘verdwenen’

Loesjeg

Begin van deze periode (11/01) was mijn tegoed niet bijgeschreven. Dit werd gelukkig snel opgelost en door een medewerker alsnog bijgeschreven.
22-01 kreeg ik een sms dat mij tegoed op zou zijn. Ik heb een abonnement van 10000mb en had 2100 verbruikt. 23-01 heb ik gebeld naar hollandsnieuwe om mijn probleem te melden. Ik kreeg te horen dat zij pas na 48 uur mijn gegevens in kunnen zien dus werd mij gevraagd om 25-01 opnieuw te bellen.
Dit heb ik gedaan maar opnieuw werd mij verteld dat zij mijn gegevens niet in konden zien. Nu zou het pas kunnen 48 uur nadat ik mijn telefoon opnieuw opgestart had. Na 2 uur zou ik wel zelf mijn gegevens kunnen zien en dan werd mij verteld dat ze me verder konden helpen aan de hand van de gegevens die ik in kan zien.
Toen ik later op de dag opnieuw belde (nadat mijn gegevens geüpdatet waren) werd me verteld dat ze pas als hun de gegevens in konden zien. En eigenlijk pas eind van de periode als ik de fractuur had ontvangen ze iets met mijn gegevens kunnen doen.

Ik zit nu dus tot eind van deze periode zonder tegoed of moet zelf bij gaan betalen terwijl ik nog lang niet heb verbruikt waar ik voor betaal.

Het resterende tegoed terugzetten, en een tegemoetkoming voor de dagen die ik nu zonder tegoed zit

Hollandsnieuwe
    Beste G.A. Zwijnenburg,

Wat vervelend om te vernemen dat uw tegoed niet automatisch was bijgeschreven.
    Door een technische storing is er iets niet goed verlopen met het aanvullen van uw maandelijkse bundel.

Ik heb u een mail gestuurd met meer informatie. U kunt op deze mail reageren.

Jerome
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?