Klacht Hollandsnieuwe: Onterechte blokkade mobiele telefoon

Ketzer

Hollands Nieuwe heeft mijn mobiele telefoon onterecht geblokkeerd, omdat ik volgens hen een betalingsachterstand zou hebben.

Op mijn overzicht met mijn betalingen vanaf december t/m nu, komt geen inhoudelijke reactie van Hollands Nieuwe. Ondertussen bleven de e-mails met betaallinks binnenstromen.

Op 24 mei jl. ontving ik een laatste herinnering, betaling zou moeten plaatsvinden binnen 5 dagen. Om een blokkade te voorkomen is deze betaling dan ook gedaan op 26 mei jl. Binnen de gestelde 5 dagen dus.

Op 26 mei jl. is echter mijn mobiele nummer geblokkeerd door Hollands Nieuwe!

Telefonisch contact lost niets op; Hollands Nieuwe blijft volhouden dat ik een betalingsachterstand heb ondanks het overzicht van mijn betalingen (waar geen inhoudelijke reactie op komt).

De specificatie met mijn betalingen heb ik nogmaals per e-mail gestuurd met de eis dat de blokkade vandaag wordt opgeheven. Ik hoop dat de bemiddeling van Het Klachtencompas.nl hierin zal bijdragen.

Opheffen blokkade.
Compensatie voor belkosten (2x 15 minuten met Hollands Nieuwe moeten bellen).
Compensatie voor onterechte blokkade (niet kunnen bellen/niet bereikbaar)

Hollandsnieuwe
    Beste Andrew,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?