Opgelost door Hollandsnieuwe: Onterechte incasso

Ineke1965

Heb 4 X geprobeerd HN telefonisch te bereiken maar telkens wordt na 3 kwartier in de wacht het contact verbroken. Had telefonisch een oplossing willen bespreken.
Klacht: Vanwege problemen met de internetprovider had ik extra geld op mijn mobiel gezet omdat ik over mijn bundel heen zou gaan. Omdat het geld er niet opstond heb ik gebeld met HN (toen wel bereikbaar) en kreeg ik te horen dat er een vertraging in het systeem zat mbt de verwerking. Heb om deze reden nogmaals extra geld over gemaakt omdat ik niet wist hoe snel het tegoed zou opraken met uitsluitend internet (en geen wifi). Nadat de nieuwe provider inging en wifi functioneerde heb ik het extra geld gestorneerd. Wel gewoon mijn vaste abonnementsgeld betaald. Echter nu beticht HN mij van het niet betalen van mijn abonnementsgeld en dreig ik te worden afgesloten. Het gaat om het bedrag buiten het abonnementsgeld en dat wil ik gewoon weer terug. Anders vervalt dit bedrag na een periode omdat ik er geen gebruik van maak.

Acceptatie van storneren van de bedragen buiten het abonnementsgeld

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Lensink,

Bedankt voor uw melding.

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te bereiken. Jammer genoeg kreeg ik u niet aan de lijn.

Wat vervelend dat u extra heeft moeten opwaarderen. Naar aanleiding van het ongemak heb ik u nog een uitleg per e-mail doorgestuurd.

hollandsnieuwe

Ineke1965

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?