Opgelost door Hollandsnieuwe: onterechte kosten in rekening gebracht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 420935
Gebruiker
Tim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

recent ben ik overgestapt naar een andere provider (op de datum die hollandse nieuwe aangaf als mogelijkheid), hollandse nieuwe had auto incasso en geeft aan dat er 1 maand niet betaald is en even later dat er heraansluitkosten worden berekend om weer te kunnen bellen. hierop heb ik navraag gedaan maar er komt geen antwoord anders dan je moet gewoon betalen. de maand kan ik niet controleren, maar ik ben en wil niet heraangesloten worden en deze kosten hoe klein ook zijn onterecht.
ik heb ze betaald onder protest maar dit is arrogantie van een groot bedrijf

De oplossing

het retour storten van de onterechte kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste heer van Vliet,

    Zoals zojuist telefonisch besproken heb ik voor u de heraansluitkosten teruggestort, maar ook uw betaling voor de laatste maand termijn, terwijl u hier maar ongeveer twee weken gebruik van heeft kunnen maken. Dit bedrag ontvangt u binnen 5 werkdagen weer terug op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,
    Wesley
    team hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Tim
    Datum
    Dank,

    het geld zal ik overmaken naar een goed doel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?