Klacht Hollandsnieuwe: Ontvang geen geautomatiseerd SMS

Klachtnummer
# 83586
Gebruiker
ChadM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ontvang geen SMS'en zoals van de bank (TAN code) of een SMS ontvangen van sites die een verificatie code versturen (Google enz.)

Graag hoor ik hoe ik dit kan verhelpen?

De oplossing

Graag het probleem verhelpen en aan mij terugkoppelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Chad,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen