Klacht Hollandsnieuwe: Op behouden bel tegoed weer terug.

Klachtnummer
# 296345
Gebruiker
Hans keij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
3 maanden beltegoed verdwenen zo maar.
Geen bericht naar klanten.
Zo bouw je niets op..Ja voor hen wel ja, geld in pikken...elke maand weer, had ik dit geweten dan glijk naar een andere provider.
Voorlopig zitten we er aan vast met het gezin.
Dus hollandsnieuwe...dieven stelen van klanten.

Hans k

De oplossing

Gewoon weer naar het zelfde , zo als ieder provider...3 maanden beltegoed opbouwen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer K.,

    Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u niet op de hoogte was van de geldigheid van de maandelijkse opwaarderingen.

    De houdbaarheid van de maandelijkse opwaarderingen is gewijzigd in 2015. Een verlenging of nieuw abonnement dat na deze wijziging is afgesloten bestaat uit maandelijkse opwaarderingen die één maand geldig zijn. Extra opwaarderingen (per sms, automatisch opwaarderen of via de site) zijn 6 maanden geldig.

    Er heeft destijds een melding op onze website gestaan, en daarbij is het aangegeven in de algemene voorwaarden, onder punt 4.1. Hier bent u sindsdien twee keer akkoord mee gegaan voor de verschillende abonnementen.

    We vinden het spijtig te lezen dat u hier niet van de op de hoogte was, maar kunnen hier geen uitzondering in maken.

    Met vriendelijke groet,

    Natascha
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?