Klacht Hollandsnieuwe: opwaarderen, netwerkproblemen, klantenserivce slecht te bereiken.

Klachtnummer
# 16294
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Zit regelmatig over mijn belbundel heen. Dan ging ik gewooon even via ideal opwaarderren en kon ik weer bellen. Nu komt het beltegoed of niet eens aan of na 1-2 dagen. Dit is natuurlijk totaal waardeloos. Ook kan ik niet meer via sms opwaarderen wat ik eerst wel kon. Zo hebben ze al 10tallen euro's verduisterd, DOE ER IETS AAN. Moet zelf helaas nog even wachten totdat ik hier weg kan.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Martijn,Wegens een storing dit weekend zijn een aantal opwaarderingen inderdaad vertraagd. Excuses voor dit ongemak. In ons systeem is verder te zien dat je sms-opwaarderingen structureel geweigerd zijn door de bank. De reden hiervoor is ons onbekend. Misschien kun je contact opnemen met je bank om er achter te komen wat hiervan de reden is? Het is ter verduidelijking niet zo dat dit geld wordt afgeschreven: de betalingen worden geweigerd. Mochten er volgens jou toch bedragen zijn afgeschreven die niet zijn opgewaardeerd, dan horen we dat graag. Zou je ons in dat geval een privé-antwoord met de betreffende betalingskenmerken van je transacties (inclusief bedragen en tijdstippen) kunnen doorsturen? Zo kunnen wij deze zaak zo snel mogelijk rechtzetten. Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen