Klacht Hollandsnieuwe: opwaarderen mislukt

Klachtnummer
# 145974
Gebruiker
priscilla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb afgelopen maand 2x online opgewaardeerd 1x 10 euro en 1x van 5 euro als test. Nou hang ik al 3 dagen een uur aan de telefoon en wacht ik via de chat al 3 dagen 3 uur !! Telkens komt er te staan u bent de eerst volgende waarna er weer komt te staan er is 1 wachtende voor u. Ik ben het wachten spuugzat want het geld is wel van mijn rekening afgehaald. Ook kan ik online geen saldo checken

De oplossing

Ik zou graag een uitleg willen krijgen en het geld weer terug zien op mijn rekening maar het liefst op mijn mobiel.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Allereerst onze excuses voor het eerdere ongemak.

    Sinds korte tijd nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost.

    Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen