Opgelost door Hollandsnieuwe: Opzeeging + nieuw abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63821
Gebruiker
Popolino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 11/5 per internet mijn 2-jarig abonnement dat ten einde liep opgezegd en direct de nieuwe aanbieding besteld van de Huawei G6met 2-jarig abonnement (actie voor € 16 p.m. voor 2 jaar). Heb bevestiging ontvangen en € 46 (1 maand + bezorgkosten) werden direct van mijn rekening afgeschreven. Hoor en zie niets. Kan hollandsnieuwe niet bereiken: ze bellen niet zoals beloofd. Bovendien op 6/6 €20,50 betaald voor oude abonnement (was € 14,15 p.m.)

De oplossing

Ik zou graag zo spoedig mogelijk mijn nieuwe Huawei G6 ontvangen met het abonnement zoals overeengekomen.
Het oude abonnement is opgezegd aan het einde van het 2-jarig contract, dus de € 20,50 zijn onrechtmatig van mijn rekening afgehaald en die zie ik graag teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Popolino
    Datum
    Nog een kleingheidje mbt facturering, dan goed afgehandeld. Ben wel slecht te spreken over de bereikbaarheid van Hollands nieuwe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Popolino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen