Opgelost door Hollandsnieuwe: Opzeeging + nieuw abonnement

Popolino

Op 11/5 per internet mijn 2-jarig abonnement dat ten einde liep opgezegd en direct de nieuwe aanbieding besteld van de Huawei G6met 2-jarig abonnement (actie voor € 16 p.m. voor 2 jaar). Heb bevestiging ontvangen en € 46 (1 maand + bezorgkosten) werden direct van mijn rekening afgeschreven. Hoor en zie niets. Kan hollandsnieuwe niet bereiken: ze bellen niet zoals beloofd. Bovendien op 6/6 €20,50 betaald voor oude abonnement (was € 14,15 p.m.)

Ik zou graag zo spoedig mogelijk mijn nieuwe Huawei G6 ontvangen met het abonnement zoals overeengekomen.
Het oude abonnement is opgezegd aan het einde van het 2-jarig contract, dus de € 20,50 zijn onrechtmatig van mijn rekening afgehaald en die zie ik graag teruggestort.

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Popolino
    Nog een kleingheidje mbt facturering, dan goed afgehandeld. Ben wel slecht te spreken over de bereikbaarheid van Hollands nieuwe

Popolino

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?