Klacht Hollandsnieuwe: Opzeggen abonnement niet mogelijk wegens regels en ontbreken coulance

tiesmellema

Ik schrijf u deze mail omdat uw medewerkster ***** mij vandaag (dd 13 januari 2014) vertelde dat het niet mogelijk is mijn nieuwe abonnement bij u alsnog op te zeggen. Dit wil ik omdat ik mijn voicemail niet zo kan instellen dat hij geen ingesproken boodschappen accepteert, maar wel een welkomsboodschap laat horen. Zij vertelde mij dat de zeven dagen bedenktijd al ingaan op het moment dat ik de simkaart ontvang en niet op het moment dat het product daadwerkelijk wordt afgenomen. Ook vertelde zij me dat er geen mogelijkheid tot coulance is, afgezien van de regels.
Begin december 2013 belde ik met een van uw medewerkers om een abonnement af te sluiten bij Hollandse Nieuwe. Uw medewerker hielp mij snel en goed. Nummerbehoud was geen probleem en Hollandse Nieuwe regelde alles. Op 8 januari 2014 zou mijn abonnement ingaan.
Voor mij is het zeer belangrijk mijn voicemail op deze manier te kunnen instellen.

Dat Hollandse Nieuwe alsnog mijn contract opzegt en ik kan overstappen naar een andere provider die deze dienst wél aanbiedt. Natuurlijk ben ik bereid de minuten die ik nu verbel te betalen volgens het tarief wat er voor staat.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

tiesmellema
    Hollandse Nieuwe reageerde per email. Ze willen me niet tegemoetkomen, ik zit aan het abonnement vast...
    -1 voor Hollandse Nieuwe. Goedkoop duurkoop....