Klacht Hollandsnieuwe: Opzeggen niet mogelijk ????

Hallo,

Ik heb op 11 juli een opzegging gestuurd aan Hollandsnieuwe middels een aangetekende brief naar het postbusnummer op hun site (Postbus 11072, 1001 GB Amsterdam). Na twee weken heeft PostNL eindelijk kans gezien die brief af te leveren (een aparte klacht waard) en vandaag krijg ik deze aangetekende brief terug met de melding "Vertrokken". Hollandsnieuwe levert mij constant problemen op als ik in het buitenland ben, als ik via de website extra beltegoed koop, wordt het niet bijgeschreven, en ze zijn dus niet bereikbaar (reeds twee keer gebeurd). Bovendien verdwijnt mijn beltegoed weer als sneeuw voor de zon, terwijl ik niet bel ....... Heeft iemand de KvK gegevens van deze oplichters? Ik ben ze nu meer dan (&#$(#$(&#$ zat. Of liever nog een fysiek adres, dan kan ik er eens langs gaan om ze te vertellen wat ik van hun service vindt.

Alvast bedankt!

Lex

Onmiddellijke acceptatie van mijn opzegging door Hollandsnieuwe, terugstorten van het nog openstaande beltegoed, en vrijgeven van mijn 06 nummer om naar een andere provider over te stappen.

Hollandsnieuwe
    Beste Lex,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe
    lexie
    Ik ben al meer dan twee jaar weg bij Hollandsnieuwe (gelukkig), en nou komen ze hiermee aanzetten. NOT happy.

lexie

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?