Klacht Hollandsnieuwe: Opzeggen niet mogelijk ????
Details
De klacht
Hallo,Ik heb op 11 juli een opzegging gestuurd aan Hollandsnieuwe middels een aangetekende brief naar het postbusnummer op hun site (Postbus 11072, 1001 GB Amsterdam). Na twee weken heeft PostNL eindelijk kans gezien die brief af te leveren (een aparte klacht waard) en vandaag krijg ik deze aangetekende brief terug met de melding "Vertrokken". Hollandsnieuwe levert mij constant problemen op als ik in het buitenland ben, als ik via de website extra beltegoed koop, wordt het niet bijgeschreven, en ze zijn dus niet bereikbaar (reeds twee keer gebeurd). Bovendien verdwijnt mijn beltegoed weer als sneeuw voor de zon, terwijl ik niet bel ....... Heeft iemand de KvK gegevens van deze oplichters? Ik ben ze nu meer dan (&#$(#$(&#$ zat. Of liever nog een fysiek adres, dan kan ik er eens langs gaan om ze te vertellen wat ik van hun service vindt.
Alvast bedankt!
Lex
De oplossing
Onmiddellijke acceptatie van mijn opzegging door Hollandsnieuwe, terugstorten van het nog openstaande beltegoed, en vrijgeven van mijn 06 nummer om naar een andere provider over te stappen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.