Klacht Hollandsnieuwe: overstappen van prepaid naar abonnement lukt niet voor de deadline

Klachtnummer
# 163443
Gebruiker
gerben
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hollandsnieuwe stuurt mij circa 2 weken vantevoren een mail dat zij gaan stoppen met prepaid. Als bestaande klant krijg ik de mogelijkheid om met flinke korting over te stappen naar een abonnement. Hier moet ik even over nadenken, maar als ik besluit het te doen werkt de link niet. Ook is er aanvankelijk een probleempje omdat het abonnement van mijn zoons op mijn mans naam overgezet moet worden omdat je minimaal 18 jaar moet zijn. Meerdere malen via Facebook contact gehad, omdat dat de snelste manier zou zijn. Uiteindelijk zegt men op 8 april weer een nieuwe link te sturen, wat niet gebeurt. Ik heb tot 10 april de tijd om over te stappen. Nog een dag dus. Ondertussen reageert Hollandsnieuwe niet meer, en straks verloopt de aanmelddatum.

Gewenste oplossing

Als de link weer goed werkt zodat ik het bestaande prepaid nummer over kan zetten naar een abo van 1000 mb/sms/min tegen 5,- per maand. Of dat Hollandsnieuwe dit op een andere manier regelt. Mocht dit niet lukken voor 10 april, dan moet deze deadline opgeschoven worden aangezien de problemen hiervoor niet bij mij maar bij Hollandsnieuwe liggen

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

    Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar helaas kon ik u niet bereiken. Ik heb u vooralsnog een e-mail gestuurd.

    Mvg,

    Rani
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen