Klacht Hollandsnieuwe: parseren mislukt

Klachtnummer
# 15737
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds vrijdag een abonnement bij Hollandsnieuwe, maar internet werkt niet. ik heb alles geprobeerd volgens de site van HN maar niets werkt. telkens staat er '' parseren mislukt'' .
ik heb gelezen dat er meerdere mensen last van hebben, maar er wordt niets aan gedaan.
ik hoop op een oplossing.

M.V.G Dennis

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste heer Sandstra,Zoals telefonisch besproken is de internetverbinding volledig geïnstalleerd en kun je hier optimaal gebruik van maken.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen