Klacht Hollandsnieuwe: Problemen met Hollandse nieuwe

Klachtnummer
# 61676
Gebruiker
berjo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een 2 jarig contract met Hollandse Nieuwe en die loopt tot november a.s.
Nu is mijn mobiel steeds niet goed, verbinding valt vaak weg en accu is heel snel leeg.
Hollandse Nieuwe wil hieraan niets gaan doen?
kreeg zelfs van een medewerker het volgende te horen "U moet uw contract uitzitten en daarna mag u opzeggen als u niet tevreden bent!!!"

Gewenste oplossing

Of een nieuwe mobiel of stoppen van de contract zonder bijkomende kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen