Klacht Hollandsnieuwe: promotiecode geen verzendkosten wordt niet nagekomen

xiran

Actie Hollandsnieuwe:geen bezorgkosten van 30.= Geprobeerd de sony xperia m2 te bestellen voor 168,=. Op het overzicht staat dat de bezorgkosten van 30,= voor 0,= zijn. Bij het betalen komt er weer 30,= bij. Tel. contact met de klantenservice. Deze vertelde dat de actie klopt,maar ideal drukt er zelf 30,=bij. Dit kan niet! Ik werd doorverbonden met een speciale afd. die dit handm. kon regelen en zou telefonisch bestellen. Ik werd weer de wachtrij gezet..Vlgns. de 2e mw kon je niet telefonisch bestellen, ivm de wet op privacy! Op het bandje wordt echt gezegd dat dit wel kan. Als zij gegevens van mij intypt op haar scherm, mag dit niet. Toen bleek dat je alleen prepaidtoestellen met een abonnement kunt kopen. Deze mw vertelde dat je altijd bij prepaid een abonnement aan moet gaan! Ga maar naar b.v. studentmobiel en dan 70,= meer betalen, want dat scheelde wel de 30,=, adviseerde ze(veel duurder).De opl. was dat ik weer de klantenservice moest bellen, keuze 9, maar die bestaat niet.

toestel leveren voor 168,= en geen verdere kosten zoals bezorgkosten van 30,= rekenen.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

xiran
    Helaas geen enkele reactie ontvangen. Hollandsnieuwe interesseert het blijkbaar niets hoe er met (nieuwe) klanten wordt omgegaan. Veel reacties in mijn omgeving gehad over problemen met dit bedrijf, dus misschien wel goed dat de koop niet is doorgegaan.

xiran

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?