Klacht Hollandsnieuwe: promotiecode geen verzendkosten wordt niet nagekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 72889
Gebruiker
xiran
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Actie Hollandsnieuwe:geen bezorgkosten van 30.= Geprobeerd de sony xperia m2 te bestellen voor 168,=. Op het overzicht staat dat de bezorgkosten van 30,= voor 0,= zijn. Bij het betalen komt er weer 30,= bij. Tel. contact met de klantenservice. Deze vertelde dat de actie klopt,maar ideal drukt er zelf 30,=bij. Dit kan niet! Ik werd doorverbonden met een speciale afd. die dit handm. kon regelen en zou telefonisch bestellen. Ik werd weer de wachtrij gezet..Vlgns. de 2e mw kon je niet telefonisch bestellen, ivm de wet op privacy! Op het bandje wordt echt gezegd dat dit wel kan. Als zij gegevens van mij intypt op haar scherm, mag dit niet. Toen bleek dat je alleen prepaidtoestellen met een abonnement kunt kopen. Deze mw vertelde dat je altijd bij prepaid een abonnement aan moet gaan! Ga maar naar b.v. studentmobiel en dan 70,= meer betalen, want dat scheelde wel de 30,=, adviseerde ze(veel duurder).De opl. was dat ik weer de klantenservice moest bellen, keuze 9, maar die bestaat niet.

De oplossing

toestel leveren voor 168,= en geen verdere kosten zoals bezorgkosten van 30,= rekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    xiran
    Datum
    Helaas geen enkele reactie ontvangen. Hollandsnieuwe interesseert het blijkbaar niets hoe er met (nieuwe) klanten wordt omgegaan. Veel reacties in mijn omgeving gehad over problemen met dit bedrijf, dus misschien wel goed dat de koop niet is doorgegaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
xiran
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen