Klacht Hollandsnieuwe: promotiecode wordt niet verrekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 69647
Gebruiker
R.A. Leenheer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wilde ingaan op een aanbod voor een prepaid LG L70
Na invullen van bestelformulier stond halverwege het overzicht volgende melding:
"Promotie
Onderstaande promotie(s) zijn van toepassing:
Bezorgkosten van € 30,00 voor € 0,00"
Tevens stond dit ook vermeld op het verkorte overzicht op dezelfde pagina.
Op de volgende pagina regelen betaling via Ideal stond er ineens een bedrag inclusief kosten.
Na veel zoeken nummer klantenservice gevonden.
Daar kwam de melding: ja jammer, maar bestelkosten moeten altijd betaald worden. Wat op de site staat hebben we niets te maken.
Er was geen mogelijkheid een leidinggevende aan de lijn te krijgen.
Op de pagina klantenservice is er alleen de mogelijkheid om standaard antwoorden te raadplegen en verder geen mogelijkheid een een vraag te stellen of op een ander manier zoals een mailformulier contact te krijgen.
Om het voorzichtig uit te drukken lijkt dit een vorm van misleiding.
Klantenservice verbrak de verbinding.

De oplossing

Aanpassing en verwijdering van de site van deze vorm van "misleidende" aanbiedingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    R.A. Leenheer
    Datum
    Totaal geen reactie gekregen op mijn klacht. Zeer slechte zaak voor een bedrijf. is anti-reclame.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.A. Leenheer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen