Klacht Hollandsnieuwe: RAMPtoestel en RAMPklachtenafhandeling

Klachtnummer
# 320416
Gebruiker
Brian997
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Zoals afgesproken met Hollandsnieuwe hier het verdere contact. Dus bij deze de vraag wanneer kan ik mijn nieuwe toestel verwachten? Je zou voor de grap eens moeten kijken wat voor baggertoestel ik heb gekregen en nu word ik weer gewoon in het duister gelaten over hoe we dit gaan oplossen en op welke termijn! Als ik de tijd kon terugdraaien zou ik nooit aan dit `avontuur` met hollandsnieuwe begonnen zijn.

Gewenste oplossing

Mij een nieuw toestel sturen die wel gewoon werkt. Vandaag nog!

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Brian997
    Datum
    Dag, Ik heb zojuist mijn telefoon weer ter reparatie aangeboden. Hopelijk voor de allerlaatste keer nu. Deze wordt volgens afspraak morgen opgehaald. De documentatie van de vorige reparaties daar zal ik morgen achteraan bellen. Hoe worden de verzendkosten a 12,95 euro vergoed? Gr
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen