Klacht Hollandsnieuwe: Reparatiekosten telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 64501
Gebruiker
johanscheen@home.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind oktober een telefoon in gebruik , vanaf januari valt de telefoon steeds uit. Aantal keren naar belcompanie en gebeld met Holl.Nieuwe. Daarna ging het ook wel weer redelijk. Maart weer contakt gehad en toestel gereset. Tijdelijk weer iets beter en uiteindelijk in mei opgestuurd naar dynafix. Nadat de telefoon niets meer deed. Bel tegoed wat ik kort daarvoor had ontvangen ook op. Nu krijg een prijsopgave van € 108.
Een niuwe batterij en moederbord. Het toestel zou kras stoot en drukplekken hebben.
Dat is onmogelijk omdat ik vanaf het begin een hoes heb, Toestel is niet gevallen.Ik heb dat gemaild en is dat ingetrokken. Ik krijg mijn toestel alleen terug als ik betaal. Kan ik niet mee akkoord gaan. Holl. Nieuwe gebeld...2 mogelijkheden een nieuw toestel bij hun kopen, toestel terug laten sturen en € 36 onderzoekkosten betalen.
Ik heb dus pech met het toestel. Wat moet ik hiermee. Ik ga niet betalen.

De oplossing

Ik wil een nieuw toestel met eventueel een ander kontrakt. een beter toestel , vertrouwen is weg. . Naam H.Broerken email johanscheen@home.nl.
Noorderstraat 117 9611AC Sappemeer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    johanscheen@home.nl
    Datum
    Doordat Hollandse Nieuwe niet gereageerd heeft is mijn klacht verlopen. Is wel een heel makkelijke afhandeling van de klacht. Kan ik niets mee. Zou nooit weer hier een klacht plaatsen. Dacht dat het voor de klant zou zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johanscheen@home.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?