Klacht Hollandsnieuwe: Restitutie tegoed
Details
Klacht
Onlangs werd zonder mededeling vooraf mijn abo die ik begin juni dit jaar heb afgesloten gestopt, en kon ik ook niet meer bij HN inloggen.En het klopt dat ik mijn abo wilde annuleren, omdat ik geen dekking had op mijn locatie. Maar ik was in de veronderstelling dat het werd geannuleerd , met een mededeling vooraf en dat het pas zou ingaan, met de nieuwe maand termijn, die over 2 dagen zou zijn.
Toevallig had ik een paar uur voor ze mijn abo annuleerden een screenshot gemaakt als bewijs van mijn tegoed, zie bijlage. Ik heb contact opgenomen met HN, via Facebook, en vroeg of ze mijn geld wilden restitueren, en dit is het belachelijke antwoord wat ik terug kreeg:
..." Hoi, bij hoge uitzondering heb je het abonnement kosteloos kunnen annuleren. Het is niet mogelijk het resterende tegoed te compenseren. Groetjes, Lisa.." ....
Ik vind dit ongepast, en behoorlijk slecht, dat een bedrijf op deze manier burgers hun geld afhandig maakt.
Gewenste oplossing
Mijn tegoed terug gestort.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.