Klacht Hollandsnieuwe: Restitutie tegoed

Klachtnummer
# 66409
Gebruiker
Dauddaudi
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onlangs werd zonder mededeling vooraf mijn abo die ik begin juni dit jaar heb afgesloten gestopt, en kon ik ook niet meer bij HN inloggen.
En het klopt dat ik mijn abo wilde annuleren, omdat ik geen dekking had op mijn locatie. Maar ik was in de veronderstelling dat het werd geannuleerd , met een mededeling vooraf en dat het pas zou ingaan, met de nieuwe maand termijn, die over 2 dagen zou zijn.
Toevallig had ik een paar uur voor ze mijn abo annuleerden een screenshot gemaakt als bewijs van mijn tegoed, zie bijlage. Ik heb contact opgenomen met HN, via Facebook, en vroeg of ze mijn geld wilden restitueren, en dit is het belachelijke antwoord wat ik terug kreeg:

..." Hoi, bij hoge uitzondering heb je het abonnement kosteloos kunnen annuleren. Het is niet mogelijk het resterende tegoed te compenseren. Groetjes, Lisa.." ....

Ik vind dit ongepast, en behoorlijk slecht, dat een bedrijf op deze manier burgers hun geld afhandig maakt.

Gewenste oplossing

Mijn tegoed terug gestort.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Daud,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen