Klacht Hollandsnieuwe: Selfservice werkt niet, kosten niet goed berekend/geincasseerd, kan niet bellen

Han Nie

Alle reclames van Hollandsnieuwe zijn momenteel achterhaald: selfservice werkt niet .Bellen buiten je bundel goedkoper? Kan al helemaal niet bellen.
Er is geen contact mogelijk via telefoon, chat (inmiddels verwijderd), Twitter en Facebook. De gegevens op mijn hollandsnieuwe zijn al ruim 2 maand buiten gebruik. Foute info van gegevens hierop.
Beloften van terugbellen of info via de mail worden niet nagekomen. Informatie wordt via derden gestuurd.
Belangrijke wijzigingen in de Algemene voorwaarden worden niet aan klant bekend gemaakt (voorheen was beltegoed 3 maand geldig, na het wisselen van de simkaart is deze termijn 1 maand).
Beltegoed is bijgeschreven en toch heb ik geen beltegoed terwijl op Payinfo geen betaalde SMS diensten actief zijn en er geen betalingen zijn geweest.
Toestel wat niet naar behoren werkt is aan te melden voor reparatie waarbij geen vervangend toestel o.i.d. wordt geboden waardoor je in het geheel geen gebruik kan maken van abonnement. Etcetera

Juiste verwerking van gegevens, abonnement en incasso, (Persoonlijke )reactie op klachten.
Als het bedrijf doelt op selfservice moet de site werken en digitaal te bereiken zijn.
Goede info bij wijziging Algemene Voorwaarden. Reeele oplossing bij gebreken toestel.
Compensatie voor alle gemaakte kosten en bij niet voldoen ontbinding van het contract

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds korte tijd nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost.

Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?