Klacht Hollandsnieuwe: Sim kaart is niet te aktiveren door Hollands Nieuwe

PTT

nieuwe Sim kaart kan niet geaktiveerd worden. Vorige sim kaart noodgedwongen laten blokkeren . Nieuwe sim kaart kan al 2 weken niet geaktiveerd worden. De 'technische dienst' zou het verhelpen. Er gebeurd helemaal niks heb ik de indruk. Al 2 weken onbereikbaar op het 06 nummer en kan niet bellen.

Dat dit zsm verholpen gaat worden. Of een nieuwe sim kaart met een nieuw nummer

Hollandsnieuwe
    Beste heer Tienstra,

Een nieuw simkaart is onderweg naar u. Graag vernemen wij of je hierop bereikbaar bent.

Groet,

Dave

PTT
ze hebben vorige week een andere simkaart opgestuurd. Dat is simkaart voor een ander nummer wat ik ook bij Hollands Nieuwe heb en waar niks mee aan de hand is. Hier heb ik dus niets aan. Ik heb dit vorige week ook al doorgegeven aan hen en nu maar weer gebeld en dit weer doorgegeven. Blijkbaar geeft de klantenservice niks door want ze wisten van niks, Er is dus niets opgelost. En na meer dan 2 weken werkt dat nummer nog steeds niet. De medewerkster die ik nu aan de lijn had ging het weer doorgeven aan hun technische dienst ofzoiets. En dan maar weer wachten..

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?