Klacht Hollandsnieuwe: SIM kaart werkt in geen enkele telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96713
Gebruiker
Roderkerken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon al 3x naar Belcompany gebracht in Roosendaal, woon zelf in de gemeente Moerdijk, SIM kaart werkt in geen enkele telefoon, kan mijn abonnement niet ontbinden, loopt nog 10 maanden, kan niet bellen , maar wel maandelijks betalen. Mailen is ook erg lastig naar Hollandsnieuwe moet via de site en een formulier, afhandeling duur best wel lang. Heb een Samsung Galaxy Fame in januari 2014 bij Hollandsnieuwe gekocht,

De oplossing

Wil ontbinding, want bij een nieuwe Simkaart na enkele dagen werkt deze ook niet meer, en ook voor mijn beltegoed wil ik een compensatie, doordat ik niet kan bellen, staat er best wat beltegoed op mijn kaart, en ook wil ik nummerbehoud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Roderkerken
    Datum
    Weer een nieuwe SIM kaart gehad, nog maar weer afwachten, waardeloos bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roderkerken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?