Klacht Hollandsnieuwe: Sim kaart werkt nog steeds niet

Klachtnummer
# 151865
Gebruiker
Elly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wanneer ik bel of gebeld wordt wordt het gesprek na een korte tijd ineens beëindigd. Op advies van u heb ik een nieuwe simkaart aangeschaft. Dit hielp niet. Toen heb ik mijn telefoon na laten kijken. Deze werd opgestuurd en toen ik deze terugkreeg was er nog geen oplossing. Er was niets gevonden.,.,Ondertussen zit ik nog steeds met het probleem. Ik heb vaak klanten aan de telefoon/zakelijke contacten en vind het erg vervelend dat het gesprek ineens verbroken wordt.
Het zou fijn zijn als mijn probleem verholpen wordt.

De oplossing

Ik wil een goed werkende telefoon

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds korte tijd nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost.

    Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen