Klacht Hollandsnieuwe: simkaart

Soeresh

Naar aanleiding van dit schrijven deel ik u mede dat heden dd 18-09-2015 hollandsnieuwe mijn simkaart heeft geblokkeerd en verstuurd mij elke keer naar simpel
reden hiervan is dat ik een simkaart had besteld bij simpel voordat ik mijn simkaart had verlengd later toen ik de simkaart had verlengd bij hollandsnieuwe had ik de bestelling direct geannuleerd bij simpel en nu wil hollandsnieuwe mijn simkaart niet deactiveren inloggen kan ik ook niet meer bij hollandsnieuwe
geeft als voorbeeld van albertheyn als ik een pak campina melk koopt ga ik eerst naar albertheyn en miet direct naar campina, dus is ook simpel het simkaart is van hollandsnieuwe dus kan niet naar simpel dus hollandsnieuwe moet mijn simkaart weer opnieuw deactiveren
S.Jhinkoe
Bertus Aafjeshof 99
5531 SV Bladel

hoop graag en spoedig dat hollandsnieuwe mijn simkaart weer deactiveerd

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?