Klacht Hollandsnieuwe: simkaart

Klachtnummer
# 129341
Gebruiker
Soeresh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van dit schrijven deel ik u mede dat heden dd 18-09-2015 hollandsnieuwe mijn simkaart heeft geblokkeerd en verstuurd mij elke keer naar simpel
reden hiervan is dat ik een simkaart had besteld bij simpel voordat ik mijn simkaart had verlengd later toen ik de simkaart had verlengd bij hollandsnieuwe had ik de bestelling direct geannuleerd bij simpel en nu wil hollandsnieuwe mijn simkaart niet deactiveren inloggen kan ik ook niet meer bij hollandsnieuwe
geeft als voorbeeld van albertheyn als ik een pak campina melk koopt ga ik eerst naar albertheyn en miet direct naar campina, dus is ook simpel het simkaart is van hollandsnieuwe dus kan niet naar simpel dus hollandsnieuwe moet mijn simkaart weer opnieuw deactiveren
Met vriendelijke groet,
S.Jhinkoe
Bertus Aafjeshof 99
5531 SV Bladel

De oplossing

hoop graag en spoedig dat hollandsnieuwe mijn simkaart weer deactiveerd

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen