Klacht Hollandsnieuwe: Slecht bereik/sim niet gedetecteerd

Klachtnummer
# 160477
Gebruiker
Nick
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Sinds dat ik een nieuwe sim(met vernieuwde technologie) gekregen heb van jullie. Heb ik zeer slecht telefonische als internet bereik. Vaak wordt de sim kaart niet gedetecteerd en moet de pin code weer opnieuw ingevoerd worden. Ik ben het een beetje moe dat ik niet bereikbaar en hierdoor veel telefoontjes mis.

Ik heb zelf al alle mogelijke oplossingen geprobeerd(ook wat bij jullie op de site staat), maar geen resultaat.
Dingen die geprobeerd zijn om het op te lossen: simkaart opnieuw in mobiel plaatsen, andere netwerk kiezen, reset mobiel, simkaart in andere telefoon plaatsen(zelfde probleem) en weer terug.

Gewenste oplossing

Of het probleem met het slechte bereik oplossen. Anders kosteloos het abonnement stopzetten.

4 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Nick,

    Bedankt voor je bericht. Zoals zojuist telefonisch besproken heb ik je een e-mail gestuurd.

    Mvg,

    Marleen
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Nick
    Datum
    Ik heb een nieuwe simkaart van Hollandsnieuwe gekregen. Deze simkaart heb ik een week getest, maar het probleem blijft zich voordoen(nu voornamelijk dat de simkaart niet gedecteerd wordt).
  3. Auteur
    Nick
    Datum
    Ik ben inmiddels alweer een week op een reactie aan het wachten en de klacht over de detectie van de simkaart, wordt naar mijn gevoel alleen maar erger. Krijg ook steeds meer klachten van mensen die mij niet kunnen bereiken.

    Graag hier een snelle en goede oplossing voor.
  4. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Trepels,

    Vervelend dat u problemen ondervindt met ons netwerk. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij hebben mekaar telefonisch afgesproken om tot een oplossing te komen.

    Uw melding is momenteel in behandeling en wij zullen uiteraard ervoor zorgen dat u weer tevreden wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Amal

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen