Klacht Hollandsnieuwe: Slecht bereik/sim niet gedetecteerd
Details
Klacht
Sinds dat ik een nieuwe sim(met vernieuwde technologie) gekregen heb van jullie. Heb ik zeer slecht telefonische als internet bereik. Vaak wordt de sim kaart niet gedetecteerd en moet de pin code weer opnieuw ingevoerd worden. Ik ben het een beetje moe dat ik niet bereikbaar en hierdoor veel telefoontjes mis.Ik heb zelf al alle mogelijke oplossingen geprobeerd(ook wat bij jullie op de site staat), maar geen resultaat.
Dingen die geprobeerd zijn om het op te lossen: simkaart opnieuw in mobiel plaatsen, andere netwerk kiezen, reset mobiel, simkaart in andere telefoon plaatsen(zelfde probleem) en weer terug.
Gewenste oplossing
Of het probleem met het slechte bereik oplossen. Anders kosteloos het abonnement stopzetten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.