Klacht Hollandsnieuwe: Slecht bereikbare klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 147459
Gebruiker
Mirjam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik probeer hollandsnieuwe te bereiken maar volgens hun website zijn er slechts 4 manieren om ze te bereiken. Via Belcompany, Facebook, Twitter of een duur 0900 nummer. Bij veel bedrijven stel ik vragen via Email wat prima gaat. Een Facebook en Twitter account heb ik niet dus blijft er bij Hollandsnieuwe niet veel over dan er heen te gaan, maar Belcompany is nu niet in de buurt, dus blijft bellen over. Vervolgens zit je maar te wachten en te wachten en je ziet de kosten oplopen om een vraag te stellen over je factuur die niet klopt.

De oplossing

Bereikbaarheid, waarom niet eenvoudig een email kunnen sturen?

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor dit ongemak.
    Het is enige tijd geleden dat deze klacht is geplaatst. Om deze reden is mijn vraag of u inmiddels al bent geholpen, en of er nog problemen spelen.

    Alvast mijn excuses voor het eerdere ongemak.

    Hopende u tot zo ver voldoende te hebben geïnformeerd.
  2. Auteur
    Mirjam
    Datum
    Mijn problemen zijn verholpen omdat ik gewacht heb aan de telefoon totdat er eindelijk een beschikbare medewerkster was. Dit wachten heeft 38 minuten geduurd. De medewerkster was wel erg behulpzaam en de problemen (5 in totaal) heeft ze opgelost. En ik vind nog steeds niet fijn dat je niet gewoon per email of per chat je vragen kunt stellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirjam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen