Klacht Hollandsnieuwe: Slecht bereikbare klantenservice

Mirjam

Ik probeer hollandsnieuwe te bereiken maar volgens hun website zijn er slechts 4 manieren om ze te bereiken. Via Belcompany, Facebook, Twitter of een duur 0900 nummer. Bij veel bedrijven stel ik vragen via Email wat prima gaat. Een Facebook en Twitter account heb ik niet dus blijft er bij Hollandsnieuwe niet veel over dan er heen te gaan, maar Belcompany is nu niet in de buurt, dus blijft bellen over. Vervolgens zit je maar te wachten en te wachten en je ziet de kosten oplopen om een vraag te stellen over je factuur die niet klopt.

Bereikbaarheid, waarom niet eenvoudig een email kunnen sturen?

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Excuses voor dit ongemak.
    Het is enige tijd geleden dat deze klacht is geplaatst. Om deze reden is mijn vraag of u inmiddels al bent geholpen, en of er nog problemen spelen.

Alvast mijn excuses voor het eerdere ongemak.

Hopende u tot zo ver voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mirjam
    Mijn problemen zijn verholpen omdat ik gewacht heb aan de telefoon totdat er eindelijk een beschikbare medewerkster was. Dit wachten heeft 38 minuten geduurd. De medewerkster was wel erg behulpzaam en de problemen (5 in totaal) heeft ze opgelost. En ik vind nog steeds niet fijn dat je niet gewoon per email of per chat je vragen kunt stellen.

Mirjam

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?