Klacht Hollandsnieuwe: Slecht netwerk, en beroede klantenservice

Beste,

Ik ben nu al ruim 1,5 jaar bezig met jullie omdat mijn internet enorm traag is(jullie bieden 3g maar heb alleen H+ of G+ hoger wordt het echt niet) Zelfs een app als De Telegraaf openen duurt 5 minuten. Ook kan ik vaak niet gebeld worden en als ik zelf bel dan valt de verbinding gewoon weg. Dit gebeurt ook wanneer ik met jullie klantenservice bel en terugbellen doen jullie niet. Dat zei de persoon direct tegen mij van als je wegvalt ga ik niet terugbellen hoor.

Mijn eerdere vragen/klachten zijn nieteens geregistreerd die kon ik alleen via de site indienen en op een gegeven moment reageerden jullie nieteens meer.

Ik heb nu akkoord gekregen om mijn contract 'kostenloos' te ontbinden maar wel moet ik mijn toestel afbetalen. Jullie zijn mij dus op geen enkele manier tegemoed gekomen en ik wil een vergoeding van de service die jullie wel in rekening brengen maar NOOIT hebben geleverd. Ik heb al meerdere keren verzocht om met een manager te praten maar jullie weigeren dit.

Kostenloze ontbinding van contract EN telefoon en een compensatie voor de in rekening gebrachte maar niet geleverde service.

Hollandsnieuwe
    Wordt contact opgenomen met de klant.
    Rianne-amt
    Er is nog steeds geen contact opgenomen niet via telefoon of via de email en nu heb ik ook sinds afgelopen zondag geen internet meer op mijn telefoon!!!
    Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Tammer,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de afspraken per e-mail naar u toe gestuurd.

Mvg,

Marleen
    hollandsnieuwe
    Rianne-amt
    De klacht is maar half opgelost. Ik kon kosten loos vertrekken maar ze hielden me nog wel even een maand extra vast(toch weer extra inkomsten voor ze) En ook zou Marleen van de afdeling klachtenkompas bij HollandsNieuwe terugkomen op de schadevergoeding maar hier heb ik na meerdere reminders niets meer van gehoord. Kortom er wordt weer een nieuwe klacht door mij geopend.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?