Opgelost door Hollandsnieuwe: Slecht product

content Opgelost
# 619690
BLvA267

Onze organisatie heeft 4 zakelijke nummers in gebruik van Hollandsenieuwe. Met alle toestellen ondervinden wij problemen zoals gebrekkige verbindingen waarbij gesprekken wegvallen. Mailbox die niet werkt en niet werkend internet.
Diverse keren contact opgenomen waarna er telkens tickets worden aangemaakt. Ook na het ontvangen van een nieuwe simkaart, geen verbeterde situatie.
Na weer contact opgenomen te hebben verzocht om de nummers vrij te geven zodat we elders een contract kunnen aangaan. Hier wordt geen gehoor aan gegeven, maar wederom wordt er een ticket aangemaakt.

vrijgeven van nummers om elders contract aan te gaan met nummerbehoud

BLvA267
    Nadat ik op 19 september telefonisch contact heb gehad met de klantenservice en er een 3e ticket betreffende mijn klacht is aangemaakt, heb ik niets meer van hen vernomen. Vandaag, 26 september, heb ik zelf weer contact gezocht en ben nu in afwachting. Wederom het verzoek ingediend om alle in gebruik zijnde nummers vrij te geven aangezien we met alle nummers hetzelfde probleem ondervinden. Slechte, gebrekkige verbinding tijdens gesprekken, niet werkend internet en een niet functionerende voicemail. Nu inmiddels al maanden bezig, zonder resultaat of adequate actie vanuit HN.
    Hollandsnieuwe
    Beste C. Leijden van amstel,

Er is op 28 september een mail verstuurd met meer informatie. Mocht je deze mail niet hebben ontvangen, geef dit dan aan ons door.

Jerome
    hollandsnieuwe.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?