Klacht Hollandsnieuwe: Slechte afwikkeling van mijn klachten

Boukil

Ik had net 300 minuten beltegoed gekregen en na 1 dag was het verdwenen, ik ben naar de winkel gegaan om te vragen hoed dat is gekomen en daar zeiden ze dat ik naar het buitenland heb gebeld en dat is dus niet zo geweest, na wat verder onderzoek zei hij van niet en kregen we een discussie over Hollandse nieuwe, over de slechte verbinding en het wegvallen van de lijn tijdens een gesprek, en toen ik vroeg hoe dat kwam zeiden ze dat dat nou eenmaal kan gebeuren, er is mij verteld dat zij via de Telfort verbinding hebben en als Telfort druk is , Hollandse nieuwe eruit gegooid wordt. En ik dat maar moest accepteren.
Uiteindelijk heb ik gezegd , omdat ik slecht ben behandeld voor mijn klacht, dat ik wil stoppen met Hollandse Nieuwe, hij heeft mijn simkaart gepakt en in de prullenbak gegooid.
Ik schrok hiervan en ging ervan uit dat hij mij contract ging beëindigen en ik heb toen mijn contract bij ingeleverd.
Ik wil dat mijn contract per direct beëindigd wordt.

Ik wil dat Hollandse nieuwe mijn contract ontbind, want het buitenlandse nummer die gebeld zou hebben blijkt het nummer van het Zilveren Kruis en hun zeggen dat het een buitenlands nummer is, en de Zilveren Kruis heb ik ook niet gebeld.
Ik heb sinds ik Hollandse nieuwe als provider heb alleen maar klachten, slechte bereik voor telefonie en internet .
Ik vind dat zij in gebreke zijn en daarom wil ik mijn contract ontbinden.
Ik heb het hun uitgelegd , maar wuiven de klacht weg.

Hollandsnieuwe
    Hoi Mohamed,

Bedankt voor je bericht. Ik schrik bij het lezen van je verhaal. We gaan hier zeker werk van maken omdat dit niet de gewenste service is waar hollandsnieuwe voor staat.

Ik heb je een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Groet,

Marlene
    hollandsnieuwe
    Hollandsnieuwe
    Beste Mohamed,

Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar helaas kon ik je niet bereiken.

Ik zie dat mijn collega van de betreffende afdeling ook contact heeft geprobeerd op te nemen, in verband met het technische onderzoek dat er liep.

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Marlene