Klacht Hollandsnieuwe: Slechte communicatie naar klanten

Wasknijper

Zolang je contract loopt gaat alles eigenlijk prima. Maar als je contract afloopt pakken ze je. In mijn geval ging de maandprijs van €8,- naar €20,-. Het klopt dat ik een contract heb waarin een bedrag van €20,- staat wat ik tegen een actietarief van €8,- kreeg voor komende 12 maanden. Wettelijk mag HN stilzwijgend verlengen als het contract afloopt.

Wat ze niet laten weten is dat je contract is afgelopen. Geen email en geen SMS! Het is wel netjes om dat wel aan klanten te melden, zeker omdat dit process makkelijk en volledig automatisch gedaan kan worden.

Als je het mij vraagt gaat dit gewoon express op deze manier. Om de mensen die even niet opletten flink wat extra kosten mee te geven. In mijn geval 36 euro.

Voor de mensen die het lezen. Zet de einddatum dikgedrukt in je agenda, want HollandsNieuwe hoef je niet op te vertrouwen.

Daarbij heb ik nog een andere klacht over de klantenservice. Op vakantie in Slovenie had ik een mobiele internet data (in heel dat land!). Veel gebeld en instellingen geprobeerd en niets mocht baten. Ze beloofde mij dat een technische dienst contact met mij op zou nemen wat nooit is gebeurd.

- Klanten melden wanneer het contact ten einde loopt!

- Mobiele internet dekking in het buitenland (EU).

Hollandsnieuwe
    Goedendag,

Dank voor het melden hiervan.

De mail communicatie voor het verlengen van het contract is vier maanden voor het einde van het contract en is in handen van een externe partij welke namens ons deze mailzendingen mag doen.

We zullen een melding maken dat er wordt aangeven dat er mails niet zijn verzonden.

Via de reguliere klantenservice is er een mogelijkheid tot het aanvragen van een credit voor het gedeelte welke hoger is dan de normale incasso.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?