Klacht Hollandsnieuwe: slechte helpdesk/technische dienst en netwerk

content Niet opgelost

Slecht netwerk.

Ik heb onlangs 2 nummers afgenomen bij hollands nieuwe en op beide nummers werken berichtenapps niet goed.

Berichten komen niet automatisch binnen.
heb voorheen ziggo mobiel gehad ook een virtuele provider op het netwerk van vodafone en daar had ik dezelfde klachten.

Vanuit hollands nieuwe word er gezegd probeert u een een andere sim in het toestel en deze sim in een andere... resultaat de problemen blijven bij het toestel waar de hollandsnieuwe sim inzit.

Na al deze tests op hun verzoek weer de klantenservice gebeld krijg ik een hele vriendelijke dame aan de lijn die mij ook meld dat na de tests het moet worden uitgezocht bij vodafone omdat zij niet in de netwerksystemen kunnen kijken.

nog geen 10 minuten later krijg je een mail vanuit antwoord@hollandsnieuwe.nl waarin word verteld dat zij er niks aan kunnen doen en dat het toch aan het toestel ligt.

Incompetente organisatie.

Een werkend product of de mogelijkheid om over te stappen zonder vast te zitten aan de rest van het contract.

Hollandsnieuwe
    Beste heer G.,

Hierbij een bevestiging na ons telefonische contact en het telefonische contact met mijn collega. Bedankt voor het toelichten van uw bericht. Na dit telefonische overleg bent u met mijn collega tot een overeenkomst gekomen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Natascha
    hollandsnieuwe

De klacht kan niet worden opgelost door hollandsnieuwe. Na een netwerk meting blijkt het gewoon aan het netwerk van vodafone te liggen en een verbetering wordt het 1e jaar niet verwacht. Abbo's zijn contractvrij gemaakt en ik kan kosteloos overstappen naar een andere provider. Goed opgelost bedankt hollands nieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?