Klacht Hollandsnieuwe: Slechtste klantenservice ooit, 26,40 nu 324,oo euro met dank aan HN

vlokje

Heb brief aan HN gestuurd teneinde raad na niet gehoord te zijn via telefoon brief werd geweigerd!!!!!! Waardoor nu incassobureau waar ik als moeder WEL de rekening mag/kan betalen die 10x zo hoog is geworden.
Per ongeluk rekening van HN teruggeboekt van rekening zoon die een half jaar in zweden is en daarom geen post ziet, woont in Dronten ik in Winterswijk.
Heb daarop 13 juni gebeld om rekening te betalen maar kon niet ivm de privacy volgens medewerker 37 minuten duurde dit telefoontje we hadden een patstelling, heb toen weer een mail gestuurd waarop niets gehoord.1 juli weer gebeld maar na 1 uur en 8 min. in de wacht uit het systeem gegooid kosten aan telefoneren 14 euro.
Toen brief gestuurd met uitleg brief werd door HN GEWEIGERD
Fout gemaakt die ik heb geprobeerd te herstellen maar nee daar wilde HN niet aan meewerken.
Bij het incassoburo kon ik wel gelijk per ideal de rekening betalen.
Heb binnen familie nog 5 abo. bij HN maar die zullen niet meer verlengd gaan worden.

Ik wilde alleen maar dat het abonnement aangesloten werd na mijn betaling en maandelijks betalen tot het abo. stopt.

Hollandsnieuwe
    Beste Hetty,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?