Klacht Hollandsnieuwe: Sms- en belbundel doet het niet!

Klachtnummer
# 86313
Gebruiker
Pia Vogel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds een maand een abonnement bij Hollandsnieuwe. Ben alleen niet erg tevreden. Mijn sms'jes en belminuten doen het niet. In mijn contract op mijnhollandsnieuwe.nl staat deze bundel wel als geactiveerd. Maar zodra ik bel of sms, gaat dit van mijn beltegoed af. Wanneer ik *101# bel, krijg ik alleen informatie over mijn internetbundel en niet over mijn bel- en smsbundel. Het lijkt wel alsof hij totaal niet opgenomen is in mijn abonnement, terwijl dit wel staat vermeld op mijnhollandsnieuwe.nl en terwijl ik er wel voor betaal.
Weet iemand misschien de oorzaak of een oplossing?
Op Hollandsnieuwe kan ik niks vinden, omdat ze een selfservice klantenservice hebben. :(

De oplossing

Ik wil verheldering over:
- Mijn contract: hoe is mijn contract volgens Hollandsnieuwe?
- Mijn sms en bel bundel: heb ik deze wel? Moet ik deze activeren?
- De mogelijke oorzaken: hoe komt het dat mijn volledige abonnement het niet goed doet?
- De oplossingen: hoe moet ik ervoor zorgen dat mijn sms- en belbundel het wel gaat doen?
- Geld terug (ik heb een maand lang alleen voor internetbundel 12 euro betaald!)

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Pia,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen