Opgelost door Hollandsnieuwe: SMS naar 4333 onmogelijk gemaakt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 158435
Gebruiker
Peter Leijdekkers
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dat het niet meer mogelijk is saldo uit het beltegoed over te maken naar goede doelen is vanuit HN begrijpelijk, het geld verdwijnt dan in hun zakken en dat als goed doel zien valt niet mee. Dat dit weer snel mogelijk moet worden wordt blijkbaar niet echt opgepakt en vraagt om actie op korte termijn.

Gewenste oplossing

Compensatie van de gemiste keren saldo over te maken via 4333.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Besta klant,

    Bedankt voor uw melding. Vervelend dat u geen gebruik kunt maken van de premium sms-dienst 4333. Namens hollandsnieuwe onze excuses voor het ongemak.

    Naar aanleiding van uw melding heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt en heb ik u om die reden gemaild.

    Mocht u nog vragen/ opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Peter Leijdekkers
    Datum
    Er is gecompenseerd zodat ik de gewenste bedragen alsnog kan overmaken. Verder ligt er de belofte dat ze er hard werken om het probleem op te lossen, dit is ook van belang van de teleurgestelde HN-gebruikers in de directe omgeving. Vooralsnog heeft wat mij betreft HN het voordeel van de twijfel.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen