Opgelost door Hollandsnieuwe: SMS naar 4333 onmogelijk gemaakt

Peter Leijdekkers

Dat het niet meer mogelijk is saldo uit het beltegoed over te maken naar goede doelen is vanuit HN begrijpelijk, het geld verdwijnt dan in hun zakken en dat als goed doel zien valt niet mee. Dat dit weer snel mogelijk moet worden wordt blijkbaar niet echt opgepakt en vraagt om actie op korte termijn.

Compensatie van de gemiste keren saldo over te maken via 4333.

Hollandsnieuwe
    Besta klant,

Bedankt voor uw melding. Vervelend dat u geen gebruik kunt maken van de premium sms-dienst 4333. Namens hollandsnieuwe onze excuses voor het ongemak.

Naar aanleiding van uw melding heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt en heb ik u om die reden gemaild.

Mocht u nog vragen/ opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

hollandsnieuwe
    Peter Leijdekkers
    Er is gecompenseerd zodat ik de gewenste bedragen alsnog kan overmaken. Verder ligt er de belofte dat ze er hard werken om het probleem op te lossen, dit is ook van belang van de teleurgestelde HN-gebruikers in de directe omgeving. Vooralsnog heeft wat mij betreft HN het voordeel van de twijfel.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?