Klacht Hollandsnieuwe: Te weinig medewerkers met echte kennis.

Lique71

Ronduit belabberd geholpen door een dame met slechte kennis van zaken bij HN. Zelfs toen ze ze zei dat ze ons even in de wacht zette had ze het lef ons gesprek in te breken om te zeggen dat wat wij bespraken, toen we in de wacht stonden niet klopte. Wat een asociaal gedrag.
Daarnaast is tijdens het op naam zetten van het contract iets mis gegaan met invoeren waardoor deze dame nog minder bereid was om te helpen.

Wij willen een contract verlenging met telefoon maar willen vooral dat de mensen die de telefoon opnemen weten waarover ze praten. Dat was in dit geval en in een eerder geval zeker niet zo.

Hollandsnieuwe
    Beste heer Engelmann,

Ik probeerde u te bellen vandaag om 16:28, maar helaas kreeg ik u niet te pakken. Wij hebben u een e-mail toegestuurd met een verzoek ons te laten weten wanneer wij u het beste kunnen bereiken.

Wij zijn in staat door de weeks tussen 09:00 en 17:00 contact met u op te nemen.

Zou u ons kunnen laten weten wanneer wij het beste contact op kunnen nemen?

Alvast bedankt!

Wesley
    Team hollandsnieuwe
    Lique71
    Gelijk een reactie. Super! Dacht ik.. Gelijk een mail gestuurd dat ik vandaag bereikbaar zijn van 9 tot 17u. Jammer genoeg nog niets gehoord van Hollands nieuwe. Of bewaren jullie het belletje voor het laatste.
    Hollandsnieuwe
    Beste heer Engelmann,

Zojuist hebben wij elkaar via de telefoon gesproken. Wij zijn bezig met oplossen van uw issue.
    Wij houden u telefonisch op de hoogte van de ontwikkelingen.

Sami
    hollandsnieuwe

Lique71
Onvoorstelbaar! Gisteren gebeld dat ze het op gingen lossen en me terug zouden bellen. Tot op heden nog niet gebeld. Service is ver te zoeken en wat er gezegd en beloofd is moet ik met een korreltje zout nemen.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?