Klacht Hollandsnieuwe: Telefoon binnen garantieperiode teruggestuurd en nog meer beschadigd terug krijgen.

Smitske

Abonnement verlengd bij Hollandsenieuwe .Nadat de telefoon binnen is gekomen bleek er een klein barstje in het scherm te zitten waardoor het touchscreen niet meer werkte en vlekken vertoond. Dit barste had een grote van +- 0.5 cm. Vervolgen stappenplan op hollandsenieuwe.nl gevolgd en het toestel naar hun reparateur Dynafix gestuurd. Hollandsenieuwe gebeld hoe het nu verder ging. Bleek dat als de schade binnen 2 weken is dat het toestel dan directe retour moet naar.Hollandsenieuwe. Nu verhalen ze op ons de 36 euro onderzoekskosten terwijl de communicatie op de site slecht is. En zelf verwachten ze het Reparatienummer van Dynafix dus scheeld ze zelf weer werk. Toestel terug gekregen van Dynafix ligt het helemaal los in de doos, accu eruit, klepje er af en is het totale scherm gebarsten en zo is die Absoluut niet gegaan! Verwacht dat Hollandsenieuwe er wel wat mee gaat doen , want nu is het totale toestel kapot en dit is niet onze schuld.
Garantiebewijs ook niet mee terug gestuurd.

Nieuw toestel omdat het binnen de garantieperiode is gebeurd. En buiten onze schuld om het toestel nog meer beschadigd is.

Hollandsnieuwe
    Beste Jelle,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?