Klacht Hollandsnieuwe: Telefoon is vice versa uitgevallen

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 367611
Gebruiker
Olifant1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn mobiele telefoon met provider Hollands Nieuwe is uitgevallen.
Ik kan niet bellen of gebeld worden.
Alleen vreemde geluiden te horen.....

De oplossing

Mijn telefoonaansluiting weer in orde maken.
Dit is op 25 mei om 9.30 uur begonnen.
Eerste keer dat ik een klacht heb bij Hollands Nieuwe.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mevrouw,

    Vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt op ons netwerk. Zojuist hebben we telefonisch contact gehad omtrent de hierboven vermelde situatie.
    Het knelpunt ligt vermoedelijk in het uitblijven van een netwerk update. Na het doorlopen van enkele stappen konden we deze update samen niet handmatig starten.

    In overleg hebben we de benodigde volgende stap doorsproken. Wanneer u hierop volgend nog steeds dezelfde hinder ondervindt, raden wij aan om contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit daar kan er verder onderzoek uitgevoerd, en ingepland worden naar de situatie.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tom Stienen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Olifant1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest mijn sim-kaartje uit de telefoon halen maar dat kan ik niet. Telefoon is moeilijk te openen. Er waren vanaf oktober 2018 geen automatische updates vanuit Hollands Nieuwe meer gedaan. Door dit te updaten zouden mijn klachten opgelost zijn. Degene die mij aan telefoon hielp heeft eerst samen met mij aan mijn telefoontje, vanaf afstand, één en ander geprobeerd te verbeteren. Dat gaf geen resultaat. Nu is het wachten tot er iemand komt die mijn mobiel kan openen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen