Klacht Hollandsnieuwe: Telefoongesprekken worden afgebroken door slecht bereik. Zeer klantonvriendelijk. bedrijf.
Details
De klacht
Het netwerk valt steeds weg. Telefoongesprekken worden afgebroken, ik heb herhaaldelijk via Facebook geklaagd hierover.Hun reacties:
1.Het zou aan mijn Iphone 5 liggen volgens Hollandsnieuwe.
Men adviseerde mij een nieuwe telefoon aan te schaffen. Dit heb ik gedaan, een Iphone 6 is nu in mijn bezit.
2. Volgens Hollandsnieuwe is het bereik in mijn woonwijk/plek slecht.
3. Dan ineens geeft men GEEN Garantie voor het netwerk in huis.
U kunt beter in de tuin bellen als het bereik daar wel werkt?!
Dit probleem bestaat al maanden.
Hollandsnieuwe doet er alles aan om geen service te verlenen, voelen zich overduidelijk niet verantwoordelijk voor hun klanten.
4. Uiteindelijk heb ik gebeld om mijn abo op te zeggen maar men vindt dat ik rond 80 euro moet betalen over mijn abonnement.
Ehhh ho, maar wacht even... ik zeg mijn MOBIEL ABO op omdat mijn gesprekken steeds worden afgekapt door het slechte netwerk.
De oplossing
Ik wil dat Hollandsnieuwe verantwoordelijkheid neemt voor mijn klachten.Ze hebben op diverse manieren aangegeven en daarmee toegegeven dat de kwaliteit van netwerk -bereik op mijn woonplek niet binnen hun macht ligt.
Ik zou graag zien dat ik mijn abo kan stopzetten met inachtneming van 1 mnd opzegtermijn zonder bijkomende kosten,
hartelijk dank,
Ineke
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.