Klacht Hollandsnieuwe: Telefoongesprekken worden afgebroken door slecht bereik. Zeer klantonvriendelijk. bedrijf.

Klachtnummer
# 390425
Gebruiker
Ineke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het netwerk valt steeds weg. Telefoongesprekken worden afgebroken, ik heb herhaaldelijk via Facebook geklaagd hierover.
Hun reacties:
1.Het zou aan mijn Iphone 5 liggen volgens Hollandsnieuwe.
Men adviseerde mij een nieuwe telefoon aan te schaffen. Dit heb ik gedaan, een Iphone 6 is nu in mijn bezit.
2. Volgens Hollandsnieuwe is het bereik in mijn woonwijk/plek slecht.
3. Dan ineens geeft men GEEN Garantie voor het netwerk in huis.
U kunt beter in de tuin bellen als het bereik daar wel werkt?!

Dit probleem bestaat al maanden.
Hollandsnieuwe doet er alles aan om geen service te verlenen, voelen zich overduidelijk niet verantwoordelijk voor hun klanten.
4. Uiteindelijk heb ik gebeld om mijn abo op te zeggen maar men vindt dat ik rond 80 euro moet betalen over mijn abonnement.
Ehhh ho, maar wacht even... ik zeg mijn MOBIEL ABO op omdat mijn gesprekken steeds worden afgekapt door het slechte netwerk.




De oplossing

Ik wil dat Hollandsnieuwe verantwoordelijkheid neemt voor mijn klachten.
Ze hebben op diverse manieren aangegeven en daarmee toegegeven dat de kwaliteit van netwerk -bereik op mijn woonplek niet binnen hun macht ligt.
Ik zou graag zien dat ik mijn abo kan stopzetten met inachtneming van 1 mnd opzegtermijn zonder bijkomende kosten,
hartelijk dank,
Ineke

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Hemminga,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij bieden onze excuses aan voor het slechte bereik wat u ervaren heeft.
    Daarom stemmen wij in uw contract te beëindigen.

    Als u uw huidige 06-nummer wilt behouden, kan u nummerbehoud bij de volgende provider aanvragen. Zodra het 06-nummer is overgezet wordt het contract automatisch beëindigd zonder verder bijkomende kosten.
    Als u ervoor kiest een ander 06-nummer bij de volgende provider te nemen, kunnen wij het contract na uw reactie per direct beëindigen.


    Wij zien uw voorkeur graag tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,
    Noud

    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Ineke
    Datum
    Dank voor uw reactie Noud,

    Zoals u begrijpt is het slechte tot geen bereik niet de enige klacht die ik heb over Hollandsnieuwe.
    Via uw Facebook klantenservice heb ik al maanden hierover met jullie contact!
    Blijkbaar wordt een klant pas serieus genomen na het openbaar maken hiervan op deze site.

    Ik wil uiteraard graag mijn nummer behouden, en zal dit aanvragen bij mijn volgende provider.

    Hierbij laat ik deze klacht nog even open staan ingeval er nog dingen misgaan op het gebied van admin,

    Hartelijk Dank,

    Ineke

    hartelijk dank
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ineke,

    Uw telefoonnummer is vrijgegeven en u kunt elk moment overstappen naar een andere provider.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen