Opgelost door Hollandsnieuwe: Teveel kosten in rekening gebracht na aflopen toestellening.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432298
Gebruiker
JnJoosten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee en een half jaar geleden een tweejarig abonnement met toestellening afgesloten.

Rond September j.l. is dit abonnement afgelopen en de toestellening afbetaald.

Hollandsnieuwe is desondanks iedere maand hetzelfde bedrag blijven afschrijven

De oplossing

Te veel betaalde kosten vergoeden.
Ik betaalde blijkbaar 6 maanden lang €30,- voor een Sim Only 4000.

Een Sim Only 4000 abonnement staat op de website voor €10 per maand, dat is pure oplichting en misbruik van de niet-oplettende klant.

Ik heb reeds mijn abonnement verlengd en verwacht een terugbetaling van minstens 5 maanden x €20 = €100,-

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Joosten,

    Na afloop van uw contractperiode komt de actiekorting te vervallen. Dit hebben wij inmiddels aangepast in onze voorwaarden.

    Naar aanleiding van ons contact heb ik u ook nog een mail gestuurd.

    Mocht u nog vragen hebben dan horen wij die graag.


    Met vriendelijke groet,
    Jerôme

    Team hollandsnieuwe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JnJoosten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Prima geholpen, voorwaarden zijn aangepast .. nu ook actietarief na aflopen abonnement, deels vergoeding ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen