Klacht Hollandsnieuwe: Toch incasso ondanks afzeggen aanvraag abonnement

Klachtnummer
# 164994
Gebruiker
EP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In januari sim only abonnement aangevraagd. Na 3 dagen kwam het simkaartje binnen. Na het zien van het programma Radar, waarbij HN ontzettend slecht functioneerde, besloten om van het abonnement af te zien. Dit kan kostenloos binnen 14 dagen.
Dezelfde dag nog aangetekend met retourformulier naar HN teruggestuurd volgens de regels van HN. De simkaart is niet gebruikt en in de originele verpakking.
In april kondigt HN een incasso aan van 12 euro? Deze heb ik geblokkeerd. Hierdoor ben ik mijn incasso's gaan controleren. Hieruit blijkt dat op 16-01-2016 het bedrag van 22 euro onterecht is geïncasseerd.
De klantenservice is nauwelijks bereikbaar.

De oplossing

Terugstorten van het bedrag 22,00 euro.
Stoppen van de incasso.
Het verwijderen van mijn gegevens uit de administratie.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Erik,

    Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en begrepen dat de zaak al zou zijn opgelost. Ik heb dit gecontroleerd en het abonnement is inderdaad gedeactiveerd per 21 april 2016.

    Nogmaals mijn excuses voor het eerdere ongemak.

    Mvg,

    Marleen
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen