Klacht Hollandsnieuwe: Toestel heeft niet de specificatie als geadverteerd

Hlkoster

Op de site staat "De Samsung Galaxy S5 Neo is een unieke smartphone met zeer innovatieve features. Niet alleen is het toestel stof- en waterdicht, met de vingerafdrukscanner ben jij de enige die het toestel kan ontgrendelen. Heb deze vooral gekocht omdat ik verknocht ben aan mijn zakelijke Note 4 met vingerafdrukscanner. De telefonische klantenservice zegt dat dit er op zit. NIET DUS! Wat schetst mijn verbazing, advies van de telefonische klantenservice is ook, ga maar naar een Belcompany misschien kunnen zij hem juist instellen... duh je kan instellen wat je wilt maar er zit geen vingerafdrukscanner op!!! Het volgende advies was om hem binnen 14 dagen terug te sturen maar wel zelf betalen voor het retoursturen. Tsja ik heb hem al uitgepakt, gebruikt en de stickerfolie ligt al in de container en ik heb er al een Otterbox voor gekocht van 29,95.

Ik wens dat de bezorg/activatiekosten worden gerestitueerd van deze 30 euro heb ik tenminste mijn geld eruit voor de beschermhoes (Otterbox).

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?