Klacht Hollandsnieuwe: Toestel is kapot

Jan en Anneke Boot

In november is een samsung S4 geleverd. Die is na drie keer opsturen naar Dynafix nu helemaal op zwart gesprongen. De oplossing van Hollandsnieuwe was dat er een nieuwe simkaart werd geleverd. Toestel moest opnieuw worden opgestuurd nu voor de vierde keer- dus ook vier keer verzendkosten-. Er is nog steeds geen ander toestel geleverd en HN zou het toestel onderschepen. Irma nummer 12735246, klantnummer HN 1111486552. Er is inmiddels wekelijks gebeld met HN en gemild en er volgt GEEN reactie. Na het proberen van een toestel van onze kinderen springen die toestellen ook op zwart. Kortom er is iets gruwelijk mis. Het ergste is nog dat je geen normaal contact kun klrijgen en aan het lijntje wordt gehouden. Je kunt dus niet bellen en mag alleen betalen.

optie 1: nieuw toestel en verzendkosten terug 4 x 7,95= 31,80
optie 2: einde contract en geld terug van abonnement en verzendkosten

Hollandsnieuwe
    Goedemiddag,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?