Klacht Hollandsnieuwe: Toestel niet geleverd

Anoniem

Goedendag,
Op 5 mei jl. heb ik mijn abonnement bij hollandsnieuwe verlengd in combinatie met een nieuw toestel. (ordernummer: 1010668722) 8 mei zou deze geleverd worden tussen 12.00-16.15. Dit is niet gebeurd. na die tijd heb ik ongeveer 7 a 8 mailtjes gestuurd met het vriendelijke verzoek contact met mij op te nemen. Werd steeds niet gedaan. Je kunt alleen maar contact opnemen per mail. alleen reageren ze niet terug. Op 25 mei kreeg ik eindelijk een mail waarin ze aangaven dat ik het toestel geweigerd had. Maar er is niemand geweest en als ik op een toestel zit te wachten ga ik natuurlijk niet weigeren. Dat is onzin. wederom een mail gestuurd of ze "alstublieft"contact met mij op willen nemen maar het gebeurt gewoon niet. Ik weet nu niet wat ik moet doen, maar ze incasseren uiteraard wel de abonnementskosten. De eerstvolgende incasso laat ik gewoon storneren. Ik heb er nu genoeg van. Misschien kunt u mij helpen...

Wouter Jagt
Boterkorfhoek 22
7546 JA Enschede
053-8501375
06-29231220
email: wouterjagt@hotmail.com

Ik wil graag mijn toestel waar ik nou al voor betaal graag binnen 2 weken geleverd hebben.
en een compensatie voor al die tijd dat ik het toestel niet gehad heb maar wel betaald.

Hollandsnieuwe
    Beste heer/ mevrouw,Wij zijn sinds kort actief op klachtkompas, aangezien jouw klacht al voor onze aanmelding is geplaatst gaan we er vanuit dat het nu opgelost is.
    Is dit niet zo, zou je dan een update willen geven op dit bericht met vermelding van je order nummer als privé opmerking zodat we meer uit kunnen zoeken.We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?