Opgelost door Hollandsnieuwe: Toestel niet ontvangen en er wordt geen contact opgenomen.

content Opgelost
Jovennan

Verlenging besteld met toestel. Blijkt het dat het ‘geleverd’ zou zijn terwijl ik helemaal niet thuis was!
Zou er een onderzoek komen, uiteraard prima en werd er belooft dat ik op de hoogte zou worden gehouden.
Inmiddels een 1,5 week verder, meerdere keren zelf moeten bellen naar ze maar meer dan ‘het is nog bezig en hoelang het duurt weet ik niet’ krijg ik helaas niet te horen.
Daarnaast verloopt mijn herroepingsrecht op een contract welke ‘aan de deur’ getekend had moeten worden en ik dus nooit getekend heb!

Inmiddels PostNL gesproken, zij geven aan inhoudelijk niet veel te kunnen vertellen omdat alleen de afzender dit mag maar er gisteren een terugkoppeling is geweest welke doorgezet had moeten worden naar mij.
Daarnaast geven zij aan dat een PostNL onderzoek maximaal 2 weken mag duren (hier dus wel een duidelijk antwoord) en zitten we met 2-3 dagen op deze 2 weken na mijn gemaakte melding.

Ik vind dit erg jammer en erg triest aangezien mijn kleine broertje hier nog steeds op wacht.
De communicatie, welke er totaal niet is, is dan ook erg slecht.

Ik wil graag weten waar het toestel is en waar ik deze evt. kan ophalen of een vervangend toestel geleverd krijgen.

Jovennan
    Na meer dan 2,5 week is dit nog steeds niet opgelost en werd ik ook telefonisch onvriendelijk geholpen. Ik wens in iedergeval een duidelijke reactie/terugkoppeling. Sluit GEEN abonnement hier af, je bent niet eens zeker of je überhaupt je toestel waar je overigens wel een groot bedrag voor hebt betaald, krijgt.
    Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Allereerst bedankt voor het omschrijven van uw situatie op dit platform. Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad om helderheid van zaken te krijgen aan beide kanten, en het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wij hebben direct na uw eerste melding van toestel vermissing een onderzoek bij PostNL gestart. Het onderzoek loopt al enige tijd, en er is ook van PostNL zijn kant aangegeven dat er vertraging in zit. Pas vandaag kregen wij van dit bedrijf het verzoek om een verklaringsgeschrift te laten tekenen door u. Het traject hieromtrent is bij u bekend, en wij hebben u reeds het desbetreffende document doorgestuurd. Wanneer u deze terugstuurt, leggen wij dit document direct bij PostNL neer, en hervatten zij het onderzoek.

Voor de aan telefoon besproken situatie zullen wij uit coulance eenmalig een maand van uw toekomstige bundelkosten terugstorten.

Wij spreken elkaar wanneer er meer helderheid is omtrent de huidige situatie.

Tom
    Team hollandsnieuwe
    Jovennan
    Inmiddels +/- een week geleden dat ik de verklaring heb opgestuurd. Helaas wacht ik inmiddels al een maand en is mijn broertjes verjaardag (welke 27 juli was) al geweest en is er geen toestel.
    Een PostNL onderzoek duurt 2 weken en deze zijn ver verstreken.
    Wel goed uitleg gekregen van Tom en excuses.
    Ik hoop echter dat dit snel opgelost wordt en ik eindelijk het toestel ontvang.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Zojuist probeerden wij telefonisch met u in contact te komen om de huidige stand van zaken door te spreken. Helaas kregen wij u niet aan de lijn, vandaar dat u dit bericht hier ontvangt.

Allereerst, wij begrijpen dat het voor u heel vervelend is dat het traceren van uw pakketje vertraging heeft opgelopen. Zoals aangegeven in onze contactmomenten is dit probleem ontstaan aan de kant van PostNL. Het feit dat uw broertje het toestel niet heeft kunnen ontvangen op zijn verjaardag is natuurlijk harstikke zonde, gezien de dit de motivatie was achter de bestelling. Wij hebben hier naar u toe dan ook een compensatie voor getroffen uit coulance voor het ontstane ongemak.

Wij belden u vandaag om het goede nieuws te delen dat PostNL het onderzoek heeft afgerond. Het pakketje is niet terug te traceren, wat inhoudt dat wij u een nieuw toestel toe mogen sturen. Dit is direct na het ontvangen van het bericht vanuit PostNL gebeurd. U heeft reeds een e-mail ontvangen met daarin de Track & Trace die aangeeft wanneer u het pakketje kan verwachten.

Wij wensen uw broertje alvast veel plezier van het nieuw toestel, en wensen u een prettige dag toe.

Tom
    Team hollandsnieuwe.

Jovennan
Ik wou het nog even afwachten tot ik het toestel ontvangen had. Ik had inderdaad een telefoontje gemist, helaas was ik op werk. Zojuist (wel vrij genomen dit keer, durfde het niet aan) mijn toestel ontvangen. Heeft een tijdje geduurt maar uiteindelijk ben ik tevreden met de oplossing. Mijn broertje kan ik nu eindelijk blij maken en er zit gelukkig een toestel bij het verlengde abonnement. Bedankt Tom!

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?