Klacht Hollandsnieuwe: totaal geen service

Klachtnummer
# 16340
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nu bijna een jaar een abonement met toestel samsum galaxi y,en van het begin al problemen met een slecht werkrnd toestel.na heel veel dure telefoontjes he ik het toestel 2x moeten opsturen naar dyna service op mijn kosten , maar het doet het nog steeds niet. na weer diverse keren gebelt te hebben zegt dyna servic dat ik mij moest melden bij h.n voor omruilen van het toestel.Ik heb dat dan ook gedaan , en kreeg de mededeling dat eraan gewerkt word en zo spoedig mogelijk iets zou horen.
na lang wachten steeds weer mail gestuurd naar hn , krijg wel een leesbevestiging maar zij laten niks meer van zich horen .
graag een oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste heer Pipers,Je klacht is bij ons bekend en staat momenteel uit bij onze technische dienst. Zodra wij hier terugkoppeling van krijgen, zullen we je direct hierover informeren.Met vriendelijke groeten,hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen